Jak vám můžeme pomoci s aktualizací?

redakce 2 minuty 22. 07. 2020
Tipy pro uživatele
Při větších aktualizacích doporučujeme provést tzv. řízený up-grade, abyste si zachovali veškeré funkce včetně personalizovaných řešení. V této souvislosti vám nabízíme dvě úrovně podpory.

Protože se při optimalizaci zasahovalo do vnitřních struktur systému, zejména firmám s rozsáhlejším nebo personifikovaným řešením doporučujeme provést tzv. řízený upgrade, s jehož pomocí zamezíte všem případným rizikům. Doporučený postup popisujeme níže.


1. Řízený upgrade

Řízený upgrade je nejbezpečnější postup, při kterém zamezíte veškerým případným rizikům.

Řízená aktualizace má tři fáze:
  1. Při první fázi se aktualizuje cvičná databáze bez ostrých dat.
  2. Ve druhé fázi se otestuje, zda při upgradu nedošlo k nepředvídaným změnám a opraví se případné chyby.
  3. Ve třetí fázi se úpravy přenesou na ostrou databázi, kterou pak lze bez obav aktualizovat.

Pro bezpečnou aktualizaci můžete využít služeb našeho servisu. Kontaktujte svého obchodníka, nebo nám rovnou napište.

2. Servisní pohotovost

Pokud se rozhodnete provést řízený upgrade vlastními silami, doporučujeme zajistit si u nás předem servisní pohotovost. Po dobu pohotovosti je na telefonu k dispozici náš konzultant, a to i v případě, že byste se rozhodli aktualizovat systém o víkendu nebo v noci. Konzultant je připraven se vám začít v určený čas věnovat, pokud by došlo k nepředvídané situaci a potřebovali byste naši podporu.

Další blogové příspěvky