Servis a údržba ve Vision ERP

Evidenci údržby jakýchkoliv strojů a zařízení včetně vozidel nebo budov využijete jak pro interní potřeby, tak pro agendu související se servisní činností pro vaše klienty.

Vítejte na stránce modulu Servis a údržba ve Vision ERP - komplexního softwarového řešení pro efektivní správu a řízení servisních operací a údržby v průmyslových podnicích.

Modul Servis a údržba v rámci Vision ERP přináší revoluční přístup k evidenci servisu a údržby v průmyslových podnicích. Tento modul je navržen tak, aby integroval veškeré potřebné informace o opravách výrobků i údržbě zařízení do jednoho systému, umožňujícího efektivní správu, vyhodnocování dat a plánování servisních operací.

Funkce a výhody

K evidenci oprav i pravidelné údržby se využívají tzv. karty údržby. Každá karta obsahuje specifikaci výrobku včetně výrobního čísla a celou historii oprav, použitých náhradních dílů i informace o plánované údržbě.

Integrace dat

Integrace dat do jednoho systému umožňuje vyhodnocování, vytváření přehledů a aktivní upozorňování uživatelů na úkoly, události nebo nepravidelnosti. Modul Servis a údržba ve Vision ERP umožňuje evidovat servisní operace, údržbu zařízení a opravy výrobků v rámci jednoho systému, což výrazně zjednodušuje správu a plánování servisu.

Řešení reklamací

Modul Servis a údržba ve Vision ERP nabízí komplexní řešení pro evidenci reklamací výrobků i údržby výrobních strojů. Umožňuje evidovat údaje o reklamacích, termínech záruky a použitých náhradních dílech, což usnadňuje řešení reklamací a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Reporting pro kvalifikovaná rozhodnutí

Díky shromážděným datům o servisních operacích lze generovat reporty, které poskytují důležité informace pro kvalifikovaná rozhodnutí. Tyto reporty umožňují například identifikovat četnost určitých závad nebo poruchovost konkrétních součástek a podle nich přijímat opatření pro zlepšení kvality servisu.

Práce v terénu s mobilním zařízením

Servisní pracovníci často pracují mimo dílnu přímo u zákazníka a nemohou zadávat data do počítače. S nástavbou Vision Mobile mají všechna potřebná data stále po ruce a mohou pořizovat záznamy do systému okamžitě. To výrazně zvyšuje efektivitu servisních operací a zlepšuje spokojenost zákazníků.

Reference

Modul Servis a údržba ve Vision ERP již využívá řada spokojených zákazníků, včetně společnosti Tezas, a.s., které přináší efektivní správu a řízení servisních operací pro prodej a servis autobusů Iveco.
 

Výhody integrované evidence servisu a údržby

Mít evidenci servisu a údržby jako součást ERP systému přináší řadu výhod. Urychluje to vyřizování servisních zásahů, snižuje možnost chyb a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Připojte se k nám a zjistěte, jak může Vision ERP zlepšit váš servis a údržbu!