Doprava a spedice

Všechny funkce potřebné pro provoz spediční či dopravní společnosti v jednom vám umožní věnovat se byznysu a neřešit rutinní záležitosti.
Základem je vyzkoušené propojení Vision ERP a specializovaného systému společnosti CID International (na trhu informačních technologií v oblasti dopravy, spedice a skladování působí již od roku 1996).

Řízení běžných činností

Systém podchycuje veškerou agendu související s dopravní či spediční činností v silniční dopravě. Řídí již prvotní nabídky zasílané klientům, přes objednávky, dispečerské řízení přeprav až po finální fakturaci. Kromě „běžných“ ekonomických ukazatelů lze v rámci systému využívat celou řadu dalších modulů, jako je sledování personální agendy řidičů, servisů vozidel, skladu náhradních dílů apod.

Vyhodnocování

Architektura umožňuje formou tabulkových a grafických výstupů velmi snadno a objektivně vyhodnocovat jednou pořízená data z různých úhlů pohledu (přes tahač, návěs, řidiče, klienta, zaměstnance atd.) a přijímat tak správná manažerská rozhodnutí, která povedou ke zvýšení efektivnosti a ziskovosti. Dle konkrétních požadavků je možné zpracovat jakýkoliv výstup ze systému v požadovaném tvaru.

Komunikace s klienty

Komunikace s vašimi klienty může být zabezpečena prostřednictvím www portálu, nebo formou EDI zpráv, s jejichž tvorbou máme bohaté zkušenosti.

Vychytávky pro dopravu a spedici

V kombinaci s řešením dodávaným společností CID systém nabízí využití pokročilých funkcí pro podporu řešení spedice, dopravy, a logistiky – k dispozici je také propojení na WWW portál.
  • Spedice: organizování mezinárodní i tuzemské sběrné služby, uživatelsky definovatelné sazebníky, automatické kalkulace za zásilku i dopravní prostředek, řešena problematika dobírek, rozúčtování poboček – clearing, řízení oběhu výměnných obalů a dokumentů.
  • Doprava: plánování a organizování přepravy celovozových a kusových zásilek, evidence, plánování a vytěžování vlastních dopravních prostředků, servisy, sklady náhradních dílů a evidence pneu, výpočty mezd a diet řidičů, okamžitý přehled o ekonomice vozidla, celá řada interface na cizí software s možností dalšího rozšíření.
  • Logistika: možnost vedení skladu pro více zákazníků, možnost vyskladňování zboží po částech, technologie čárových kódů s OFF-LINE i ON-LINE sběrem dat, sledování manipulace se zbožím na skladě, automatická kalkulace cen na zákazníka, neustálý přehled o stavu skladových zásob.
  • Pomocné funkce: hlídáním platnost STK, pravidelné servisy, lékařské prohlídky řidičů apod.

Mám zájem o prezentaci systému
Vision ERP je pro TEZAS nástrojem, bez kterého si zaměstnanci nedovedou představit každodenní práci.
Radislav Rožánek
Radislav Rožánek
předseda představenstva TEZAS a.s.
Souhlasím se zpracováním údajů