Informační systém pro personální agenturu

Vedení agendy uchazečů, přehled o jejich kvalifikaci a vychytávky pro vedení výběrových řízení ve spojení s ekonomikou a CRM je tím pravým řešením pro řízení vaší firmy.
Objektivní posuzování uchazečů, přehled o všech kritériích a jejich plnění v každém kole a další vychytávky najdete v našem nástroji, který jsme vyvinuli pro personální agentury a firmy, které často řeší nábor zaměstnanců.

Propojení výběrových řízení s databází kontaktů, personalistikou a spisovou službou přináší řadu dalších výhod, např. připojení dokumentů, jako jsou životopisy a motivační dopisy, k agendám jednotlivých uchazečů. Ve spisové službě můžete přehledně archivovat veškeré smlouvy a další písemnosti. Systém vám pomůže udržet pořádek v dokumentech a schvalování veškerých dokumentů s přehledem a včas.



Management a obchod může využít užitečné funkce Vision Mobile. Vedení firmy má perfektní přehled o zakázkách a výkonech firmy nebo jejích zaměstnanců i mimo kancelář. Obchodníkům aplikace umožňuje např. získávat a upravovat informace o klientech a záznamy z jednání v CRM na mobilním zařízení přímo v terénu.

Všechny tyto agendy jsou napojeny také na ekonomiku, proto není třeba dokumenty zadávat do systému duplicitně. Šetří se tím čas a snižuje chybovost.
Mám zájem o prezentaci systému
Vyvinuli jsme silný nástroj, který pomáhá firmám růst. My jsme jednou z nich, Vision ERP využíváme úspěšně ve všech oblastech naší činnosti.
Petr Klapka
Petr Klapka
ředitel, Vision Praha s.r.o.
Souhlasím se zpracováním údajů