Konzultant(ka) ERP pro oblast ekonomiky, majetku, personalistiky a mezd

Hledáme zkušeného konzultanta/konzultantku pro pobočku v Olomouci s praxí v oblasti ekonomiky, majetku, personalistiky a mezd, znalostí v SQL databází v klient serverových řešeních.

Co bude vaším úkolem

  • Implementace a technická podpora našeho informačního systému u zákazníků.
  • Budete komunikovat s klienty, analyzovat a zpracovávat jejich požadavky.
  • Součástí vaší práce bude i školení zákazníků a poradenství.
  • Čeká vás také spolupráce s interním týmem vývojářů.

Co nabízíme

  • Nabízíme odpovídající platové podmínky začínající na 45.000,- Kč.
  • Po zapracování přidělení služebního vozidla a plat závislý na výkonech.
  • Část práce je možno realizovat i v režimu home-office.
  • 5 týdnů dovolené, příjemné zázemí české firmy a skvělý tým.

Další benefity:

  • Možnost práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Dog-friendly office

Co požadujeme

  • Vysokoškolské popř. středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru.
  • Znalosti a přehled v oblasti informačních technologií.
  • Důkladnou znalost legislativy v oblastech - ekonomika, majetek, personalistika a mzdy.
  • Znalost SQL a programovacích jazyků.
  • Zkušenost s implementací a údržbou ERP systémů.
  • Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.
  • Analytické a tvůrčí myšlení.
  • Komunikační a prezentační dovednosti.

Zaujala Vás tato pozice? Ozvěte se nám.

Souhlasím se zpracováním údajů