Jak vám můžeme pomoci s aktualizací?

redakce 2 minuty 22. 07. 2020
Tipy pro uživatele
Ve verzi 195 jsme optimalizovali řadu procesů tak, že došlo k zrychlení hromadných akcí. Abyste si při upgradu zachovali veškeré funkce včetně personalizovaných řešení, nabízíme vám několik úrovní podpory.

Protože se při optimalizaci zasahovalo do vnitřních struktur systému, zejména firmám s rozsáhlejším nebo personifikovaným řešením doporučujeme provést tzv. řízený upgrade, s jehož pomocí zamezíte všem případným rizikům. Doporučený postup popisujeme níže.


1. Řízený upgrade

Řízený upgrade je nejbezpečnější postup, při kterém zamezíte veškerým případným rizikům.

Řízená aktualizace má tři fáze:
  1. Při první fázi se aktualizuje cvičná databáze bez ostrých dat.
  2. Ve druhé fázi se otestuje, zda při upgradu nedošlo k nepředvídaným změnám a opraví se případné chyby.
  3. Ve třetí fázi se úpravy přenesou na ostrou databázi, kterou pak lze bez obav aktualizovat.

Pro bezpečnou aktualizaci můžete využít služeb našeho servisu. Kontaktujte svého obchodníka, nebo nám rovnou napište.

2. Servisní pohotovost

Pokud se rozhodnete provést řízený upgrade vlastními silami, doporučujeme zajistit si u nás předem servisní pohotovost. Po dobu pohotovosti je na telefonu k dispozici náš konzultant, a to i v případě, že byste se rozhodli aktualizovat systém o víkendu nebo v noci. Konzultant je připraven se vám začít v určený čas věnovat, pokud by došlo k nepředvídané situaci a potřebovali byste naši podporu.
Servisní pohotovost má oproti konzultacím výrazně nižší sazbu 750 Kč bez DPH za hodinu. Doporučená délka 8 hodin pohotovosti tak vyjde na 6 000 Kč bez DPH. V případě pohotovosti mimo pracovní dobu platí příplatky dle ceníku.


3. Priorita na HOT-LINE

HOT-LINE můžete v pracovní době nově kontaktovat prostřednictvím e-mailu verze195@vision.cz. Sem můžete posílat dotazy a podněty k nové verzi. Tyto zprávy budou v době aktualizací řešeny prioritně.

Další blogové příspěvky